Just another blog...just boring....just kidding!!! But Just me!!!



duminică, 21 martie 2010

Eram

ERAM.

Eram copii, nu ne temeam de rele,
Citeam poveşti cu prinţi şi floricele.

Potopul nou nu ne-a adus nimic,
Decât obişnuinţe-că a iubi-i un tic.

Şi banca aceea, o ştii, cea de la poartă
Erupe-n fluxuri moarte, i-a năzărit deodată.

Şi pasu-ţi sugrumă nisipul de sub el,
Nisipul e durere şi se transformă în gel.

Mai ştii şi trandafirul din sufragerie?
Acum-i zdrobit săracul, e mort de-anorexie.

Şi lupta-i demodată, dacă n-ai cui
S-arăţi astmatic obsesia ochilor căprui.

Şi de n-ar fi ceasul să te bată pe mână,
Tu nu ai ştii iubirii când să îi pui frână.

Urâtă-i toată curtea şi-i un dor dement în toate,
Să fii aici cu mine, să stăm cuminţi, şi poate…

Să-ţi ningă figurine-n păr, să le topeşti încet
Să-ţi lunece-apoi capul, copile, pe sânul drept…

Privirea ta mă arde, atunci când eronat,
Mi-arunci săgeţi trimise în vechiul cerc bombat.

Şi-atunci ne sting şi picuri. Enormu-i un nimic,
Când ştii că iubirea zace-n degetul mic.

Visul meu a croşetat, rând pe rând, speranţe moarte,
Aburul e-n gândul meu; gândul cochetează-n şoapte.

Nu-i nimic mai-nălţător decât s-ai ochii aburiţi
De putreziciunea iubirii. Minte-mă, dar să nu minţi…

Nu-ţi mai am şalul astmatic; molii lacome l-au ros,
Sau l-am pus în raftul vechi, într-un mediu tenebros…
……………………………………………………….

Unde-s eu cea zvăpăiată, ruptă de viaţa reală,
Unde-eşti tu, cel ce te-ascunzi în urâtul de afară?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu